Ajankohtaista

Taksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön

Yhteistyön tavoitteena on tarjota luotettavia ja hinnaltaan kilpailukykyisiä taksipalveluita.

Jatka lukemista

Taksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön

020202 on solminut yhteistyösopimuksen taksipalveluita tarjoavan Menevän kanssa. Yhteistyö alkaa Lahden alueella alkusyksyllä 2018.

Lue lisää

Tutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea

Vastanneista 71 % sanoo, että taksin käyttöä helpottaisi, jos taksin voisi tilata samasta numerosta koko maassa.

Jatka lukemista

Tutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea

Valtakunnalliselle taksin tilausnumerolle on kysyntää, osoittaa 02 Palvelun tutkimus, jossa kartoitettiin kuluttajien tarpeita taksipalveluihin liittyen.

Lue lisää

Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa

Vastuullinen kesäduuni on kampanja, joka haastaa työnantajat panostamaan kesätyöntekijöiden reiluun ja asianmukaiseen kohteluun.

Jatka lukemista

Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa

020202 Palvelussa tarjolla Vastuullinen kesäduuni yhteensä sadalle hakijalle kesäkaudelle 2018.

Lue lisää

Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää

Coachaava eli valmentava esimies pyrkii mahdollistamaan sen, että työntekijä oppii itse oivaltamaan ratkaisut eri tilanteisiin.

Jatka lukemista

Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää

Kaikki Nollakakkosen esimiehet suorittivat Business Coaching Instituutin valmentavan esimiestyön koulutusohjelman vuonna 2017.

Lue lisää

020202 joulussa mukana

Palvelemme joulukansaa kaikissa asioissa ja pyrimme löytämään vastauksen jokaiseen kysymykseen. Osoitetiedot löytyvät lähes jokaiselle suomalaiselle.

Jatka lukemista

020202 joulussa mukana

020202 Palveluun soitetaan joulun aikana paljon ja asiakaspalvelijat pääsevät avustamaan monenlaisissa joulun pulmatilanteissa. Osoitehakujen ja pakettiseurantojen lisäksi heittäydymme tarvittaessa vaikka joulutontun rooliin!

Lue lisää

NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan

Miten herneen saa pois nenästä? Tämä ja muut erikoiset kysymykset askarruttivat kuulijoita lokakuussa.

Jatka lukemista

NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan

Radio NRJ ja Nollakakkonen etsivät lokakuussa vastauksia kuulijoiden kiperiin kysymyksiin.

Lue lisää

Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017

Asiakaspalvelulle on yhä tarvetta, vaikka erilaiset itsepalvelujärjestelmät lisääntyvät ja kehittyvät. Hyvä asiakaspalvelija on yrityksen käyntikortti ja myyntivaltti.

Jatka lukemista

Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017

020202 tuo maailmalla tunnetun Asiakaspalvelun viikon Suomeen ensimmäistä kertaa. Viikon tarkoituksena on herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä.

Lue lisää

Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä

Huolehtimalla työntekijöiden hyvinvoinnista ja työmotivaatiosta 020202 pitää asiakaspalvelun tason erinomaisena.

Jatka lukemista
Pojopörssi Petri Tervevuori Tuula Sillanpää

Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä

020202 Palvelussa yhdessä henkilöstön kanssa kehitetty Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä on tärkeässä roolissa työhyvinvoinnin lisäämisessä ja työntekijöiden palkitsemisessa.

Lue lisää

Taavi sai villapaitansa

Ihastusta herättänyt tilkku pääsi koristamaan Taavi-siltaa Porin Jazzien ja SuomiAreenan aikana.

Jatka lukemista

Taavi sai villapaitansa

Porin palvelukeskuksen uutterien virkkaajien työ palkittiin viimein, kun valmis 020202-tilkku pääsi osaksi Taavin villapaita -tilataideteosta.

Lue lisää

20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)

Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.

Jatka lukemista

20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)

Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.

Lue lisää

020202 liiketoiminnalle myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti

Sertifiointi antaa asiakkaalle luotettavan todistuksen siitä, että toiminta on laadukasta.

Jatka lukemista

020202 liiketoiminnalle myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti

ISO 9001 on maailman tunnetuin laatusertifikaatti ja se perustuu jatkuvan parantamisen filosofiaan.

Lue lisää

020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko

Pojopörssin idea on kannustinpisteiden eli pojojen kerryttäminen erilaisilla onnistumisilla.

Jatka lukemista

020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko

Onnistumisilla pojoja, pojoilla palkintoja!

Lue lisää

Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa

Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.

Jatka lukemista

Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa

Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.

Lue lisää

”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”

020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.

Jatka lukemista

”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”

020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.

Lue lisää

”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”

020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.

Jatka lukemista
Pari henkilöä syömässä

”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”

020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.

Lue lisää

”Milloinkas ne festarit olikaan?”

Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.

Jatka lukemista
Kuva yleistöstä keikalla

”Milloinkas ne festarit olikaan?”

Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.

Lue lisää

”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”

Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.

Jatka lukemista
Henkilö poimii lompakkoa maasta

”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”

Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.

Lue lisää