Ajankohtaista

Alusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta

Jatka lukemista

Alusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta

Nollakakkosessa jokainen asiakaspalvelija hoitaa satoja asiakaskohtaamisia päivässä selvittäen parasta ratkaisua asiakkaiden vaihteleviin tilanteisiin. Opittavaa on paljon, mutta lähes kaksi viikkoa kestävä perehdytysjakso varmistaa uusien työntekijöiden taidon vastata erilaisissa tilanteissa.

Lue lisää

Hyvä asiakaspalvelija on laadukkaan asiakaskohtaamisen taituri!

Jatka lukemista

Hyvä asiakaspalvelija on laadukkaan asiakaskohtaamisen taituri!

Asiakaspalvelijan rooli on tärkein rooli asiakaskokemuksen luomisessa. Asiakkailta tulee positiivista palautetta, kun heille on tullut puhelusta hyvä mieli. Asiakkaat arvostavat ystävällistä palvelua ja sitä, että saavat ratkaistua ongelmansa.

Lue lisää

“Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta” – Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä

Jatka lukemista

“Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta” – Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä

020202 Palvelussa halutaan panostaa pitkiin työsuhteisiin. Monet opiskelujensa alussa meille töihin tulleet jatkavat töissä koko opiskeluaikansa: kesällä kokoaikaisina ja muulloin opintojen ohessa osa-aikaisina. Nollakakkosessa työaikojen sovittaminen omiin opintoaikatauluihin on mahdollista.

Lue lisää

Sirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa

Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä.

Jatka lukemista

Sirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa

Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä.

Lue lisää

Juhannuksena asiakkaat saattoivat hukata kännykän tai lompakon lisäksi heilansa!

Juhannuksena asiakkaat ottivat yhteyttä kaikenlaisissa erikoisissa pulmatilanteissa. Hukassa saattoi olla aukioloajat, keikkojen alkamisajankohdat, puhelin tai jopa heila.

Jatka lukemista

Juhannuksena asiakkaat saattoivat hukata kännykän tai lompakon lisäksi heilansa!

Juhannuksena asiakkaat ottivat yhteyttä kaikenlaisissa erikoisissa pulmatilanteissa. Hukassa saattoi olla aukioloajat, keikkojen alkamisajankohdat, puhelin tai jopa heila.

Lue lisää

”Täällä ollaan oikeasti läsnä” – Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria

020202 Palvelussa perehdyttäjän hommia tekevän Joonas Hyvösen on vaikea olla hymyilemättä, kun hän puhuu työstään.

Jatka lukemista

”Täällä ollaan oikeasti läsnä” – Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria

020202 Palvelussa perehdyttäjän hommia tekevän Joonas Hyvösen on vaikea olla hymyilemättä, kun hän puhuu työstään.

Lue lisää

Tintti Saarinen on palvellut 02 Palveluiden asiakkaita jo 30 vuotta

Saarinen on nähnyt paitsi huiman teknisen kehityksen käsin yhdistettävistä puheluista mobiiliaikakauteen, myös muutoksen itse asiakaspalvelussa.

Jatka lukemista
020202 tintti saarinen

Tintti Saarinen on palvellut 02 Palveluiden asiakkaita jo 30 vuotta

Saarinen on ollut samassa työpaikassa jo 30 vuoden ajan. Paikoilleen hän ei kuitenkaan ole jäänyt, vaan urakehitys on vienyt hänet puhelimen ääreltä digin pariin.

Lue lisää

Pelkkä ystävällisyys ei riitä – asiakaspalvelijalta odotetaan ratkaisuja

020202 Palvelut Oy:n henkilöstön kehittäjä Terhi Mahlamäen mukaan asiakkaat osaavat nykyään vaatia enemmän.

Jatka lukemista

Pelkkä ystävällisyys ei riitä – asiakaspalvelijalta odotetaan ratkaisuja

Ystävällisyys on asiakaspalvelijan perusominaisuus, mutta pelkästään sillä ei enää pötkitä pitkälle. Asiakas olettaa, että asiakaspalvelija osaa ratkaista hänen ongelmansa.

Lue lisää

Asiakaspalvelun viikko nostaa jälleen asiakaspalvelun fokukseen

Jokainen voi osallistua viikon juhlintaan esimerkiksi somessa tunnisteella #AsiakaspalvelunViikko.

Jatka lukemista

Asiakaspalvelun viikko nostaa jälleen asiakaspalvelun fokukseen

Kaikille avoimen teemaviikon tarkoituksena on lisätä asiakaspalvelutyön arvostusta ja kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia arvokkaasta työstään.

Lue lisää

020202 Palvelut Oy omaksi yhtiökseen

Fonectan ja 020202 Palveluiden eriytyminen vahvistaa entisestään tuotekokonaisuuksien selkeämpää jakoa.

Jatka lukemista

020202 Palvelut Oy omaksi yhtiökseen

Fonecta Oy:n numeropalveluliiketoiminta siirtyy omaan osakeyhtiöönsä 1.7.2018.

Lue lisää

Taksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön

Yhteistyön tavoitteena on tarjota luotettavia ja hinnaltaan kilpailukykyisiä taksipalveluita.

Jatka lukemista

Taksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön

020202 on solminut yhteistyösopimuksen taksipalveluita tarjoavan Menevän kanssa. Yhteistyö alkaa Lahden alueella alkusyksyllä 2018.

Lue lisää

Juhannuksena kysyttiin jälleen erikoisia kysymyksiä

Turun palvelukeskuksessa kymmenet asiakaspalvelijat päivystivät ympäri vuorokauden valmiina vastailemaan soittajien kiperiin kesäkysymyksiin.

Jatka lukemista

Juhannuksena kysyttiin jälleen erikoisia kysymyksiä

Juhannuksena 020202 Palvelu oli suomalaisten apuna monenlaisissa kiperissä tilanteissa. Vinkkejä kaivattiin muun muassa nokkosenpolttamien hoitoon, sekä hevosten uittamiseen.

Lue lisää

Tutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea

Vastanneista 71 % sanoo, että taksin käyttöä helpottaisi, jos taksin voisi tilata samasta numerosta koko maassa.

Jatka lukemista

Tutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea

Valtakunnalliselle taksin tilausnumerolle on kysyntää, osoittaa 02 Palvelun tutkimus, jossa kartoitettiin kuluttajien tarpeita taksipalveluihin liittyen.

Lue lisää

Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa

Vastuullinen kesäduuni on kampanja, joka haastaa työnantajat panostamaan kesätyöntekijöiden reiluun ja asianmukaiseen kohteluun.

Jatka lukemista

Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa

020202 Palvelussa tarjolla Vastuullinen kesäduuni yhteensä sadalle hakijalle kesäkaudelle 2018.

Lue lisää

Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää

Coachaava eli valmentava esimies pyrkii mahdollistamaan sen, että työntekijä oppii itse oivaltamaan ratkaisut eri tilanteisiin.

Jatka lukemista

Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää

Kaikki Nollakakkosen esimiehet suorittivat Business Coaching Instituutin valmentavan esimiestyön koulutusohjelman vuonna 2017.

Lue lisää

020202 joulussa mukana

Palvelemme joulukansaa kaikissa asioissa ja pyrimme löytämään vastauksen jokaiseen kysymykseen. Osoitetiedot löytyvät lähes jokaiselle suomalaiselle.

Jatka lukemista

020202 joulussa mukana

020202 Palveluun soitetaan joulun aikana paljon ja asiakaspalvelijat pääsevät avustamaan monenlaisissa joulun pulmatilanteissa. Osoitehakujen ja pakettiseurantojen lisäksi heittäydymme tarvittaessa vaikka joulutontun rooliin!

Lue lisää

NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan

Miten herneen saa pois nenästä? Tämä ja muut erikoiset kysymykset askarruttivat kuulijoita lokakuussa.

Jatka lukemista

NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan

Radio NRJ ja Nollakakkonen etsivät lokakuussa vastauksia kuulijoiden kiperiin kysymyksiin.

Lue lisää

Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017

Asiakaspalvelulle on yhä tarvetta, vaikka erilaiset itsepalvelujärjestelmät lisääntyvät ja kehittyvät. Hyvä asiakaspalvelija on yrityksen käyntikortti ja myyntivaltti.

Jatka lukemista

Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017

020202 tuo maailmalla tunnetun Asiakaspalvelun viikon Suomeen ensimmäistä kertaa. Viikon tarkoituksena on herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä.

Lue lisää

Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä

Huolehtimalla työntekijöiden hyvinvoinnista ja työmotivaatiosta 020202 pitää asiakaspalvelun tason erinomaisena.

Jatka lukemista
Pojopörssi Petri Tervevuori Tuula Sillanpää

Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä

020202 Palvelussa yhdessä henkilöstön kanssa kehitetty Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä on tärkeässä roolissa työhyvinvoinnin lisäämisessä ja työntekijöiden palkitsemisessa.

Lue lisää

Taavi sai villapaitansa

Ihastusta herättänyt tilkku pääsi koristamaan Taavi-siltaa Porin Jazzien ja SuomiAreenan aikana.

Jatka lukemista

Taavi sai villapaitansa

Porin palvelukeskuksen uutterien virkkaajien työ palkittiin viimein, kun valmis 020202-tilkku pääsi osaksi Taavin villapaita -tilataideteosta.

Lue lisää

20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)

Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.

Jatka lukemista

20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)

Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.

Lue lisää

020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko

Pojopörssin idea on kannustinpisteiden eli pojojen kerryttäminen erilaisilla onnistumisilla.

Jatka lukemista

020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko

Onnistumisilla pojoja, pojoilla palkintoja!

Lue lisää

Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa

Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.

Jatka lukemista

Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa

Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.

Lue lisää

”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”

020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.

Jatka lukemista

”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”

020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.

Lue lisää

”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”

020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.

Jatka lukemista
Pari henkilöä syömässä

”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”

020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.

Lue lisää

”Milloinkas ne festarit olikaan?”

Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.

Jatka lukemista
Kuva yleistöstä keikalla

”Milloinkas ne festarit olikaan?”

Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.

Lue lisää

”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”

Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.

Jatka lukemista
Henkilö poimii lompakkoa maasta

”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”

Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.

Lue lisää