Ajankohtaista
Kurkkaa arkeemme! Nollakakkosella tapahtuu jatkuvasti – pysy ajan tasalla ajankohtaisista tapahtumista, tutustu Nollakakkosen vinkkeihin ja lue, minkälaisia yllättäviä tilanteita Nollakakkosella voi tulla vastaan!

Sponsor Capital tukemaan Fonectan kasvua
Päivitetty 30.11.2023Fonectan omistajapohja vaihtuu, kun Sponsor Capital yhdessä yhtiön johdon kanssa ostaa konsernin koko osakekannan Triton Partnersilta. Kaupan ansiosta Fonecta-konserni saa aktiivisen omistajan, ja yhdessä tavoitteena on kasvaa...



Nollakakkonen – aina läsnä, henkilökohtainen, ihmiseltä toiselle
Henkilökohtainen asiakaspalvelu on tärkeää asiakkaille, ja tekee palvelusta sujuvaa ja laadukasta.”Onko siellä nyt siis ihan oikea, elävä ihminen?” – Tämä on kysymys, jonka Nollakakkosen asiakaspalvelijat kuulevat usein luureistaan. Vastaus on aina sama: kyllä, täällä...



Laadukas asiakaspalvelu on menestyksen tae
Asiakaspalveluviikolla juhlistettiin asiakaspalvelua, joka on Nollakakkosen kantava voima.Nollakakkosella vietettiin lokakuun ensimmäisellä viikolla asiakaspalveluviikkoa iloisissa merkeissä. Asiakaspalveluviikon viettäminen on rantautunut alun perin Yhdysvalloista...



Nollakakkosen uudella HR-asiantuntijalla Nina Karjalaisella on hyvät eväät uudessa roolissa menestymiseen
Nina Karjalainen on Nollakakkosen uusi HR-asiantuntija.



Tatsilla ja Nollakakkonen rakentavat yhteistyössä huippuasiakaspalvelua
Tamperelaisen taksiyhtiön Tatsillan ja 020202 Palveluiden välinen yhteistyö on ollut erinomainen esimerkki hyvin sujuneesta kumppanuudesta. Helmikuusta lähtien Tatsillan puhelinpalvelun puheluihin ovat vastanneet Nollakakkosen asiakaspalvelijat.Yhteistyön taustalla...



Testaa, osaisitko vastata näihin Nollakakkosen kysymyksiin!
Nollakakkonen tunnetaan yleisesti tahona, josta voi kysyä mitä vain. Työntekijämme ovat kouliutuneet kovan luokan tiedonhakijoiksi, joita eivät pienet esteet tai mysteerit hätkähdytä. Toisinaan on kuitenkin kysymyksiä, joihin ei ole vastauksia. Usein kinkkisimpiinkin...

Muistatko vielä 118-palvelun? – yli 20 vuotta vanha palvelu on edelleen suosittu
Muistatko ajat, jolloin lankapuhelimet vielä pirisivät ja useimpiin puhelimiin oli liimattuna numeropalvelu 118:n sekä hätänumero 112:n tarrat? Me muistamme, sillä vaikka lankapuhelimet ovat vähenemään päin, soi puhelin 118-palvelussa yhä jatkuvalla syötöllä!Mistä 118...

Ananas pizzassa kuohutti tunteita – juhannuksena Nollakakkosella etsittiin helikopteria, päivystäviä parranleikkaajia ja autettiin karanneita poneja
Juhannus on Nollakakkosella yksi kiireisimmistä hetkistä vuodessa. Juhannuksen aikana koko Suomen kansa hyödyntää ympärivuorokautista numeropalvelua, ja palvelusta kysytään mitä erilaisimpia asioita.Palvelusta tiedusteltiin pinta-alaltaan suurinta kaupunkia...



Terhi Mahlamäki on tehnyt Nollakakkosessa 10 vuoden aikana monipuolisen uran
”Kuluneet 10 vuotta ovat menneet yllättävän nopeasti. On ollut ylä- ja alamäkiä, mutta parasta on ollut se, että minulla on ollut todella suuri vapaus sille, miten omaa rooliani ja tekemistäni hoidan ja vien eteenpäin. Arvostan suuresti sitä, että olen saanut tehdä...



Sponsor Capital tukemaan Fonectan kasvua
Päivitetty 30.11.2023Fonectan omistajapohja vaihtuu, kun Sponsor Capital yhdessä yhtiön johdon kanssa ostaa konsernin koko osakekannan Triton Partnersilta. Kaupan ansiosta Fonecta-konserni saa aktiivisen omistajan, ja yhdessä tavoitteena on kasvaa...

Muistatko vielä 118-palvelun? – yli 20 vuotta vanha palvelu on edelleen suosittu
Muistatko ajat, jolloin lankapuhelimet vielä pirisivät ja useimpiin puhelimiin oli liimattuna numeropalvelu 118:n sekä hätänumero 112:n tarrat? Me muistamme, sillä vaikka lankapuhelimet ovat vähenemään päin, soi puhelin 118-palvelussa yhä jatkuvalla syötöllä!Mistä 118...

Ananas pizzassa kuohutti tunteita – juhannuksena Nollakakkosella etsittiin helikopteria, päivystäviä parranleikkaajia ja autettiin karanneita poneja
Juhannus on Nollakakkosella yksi kiireisimmistä hetkistä vuodessa. Juhannuksen aikana koko Suomen kansa hyödyntää ympärivuorokautista numeropalvelua, ja palvelusta kysytään mitä erilaisimpia asioita.Palvelusta tiedusteltiin pinta-alaltaan suurinta kaupunkia...


Tutkimus: 020202 on Suomen ehdottomasti suosituin numeropalvelu
020202 on yksi vanhimmista suomalaisista numeropalveluista, ja tuoreen IRO tutkimustoimiston tekemän kyselytutkimuksen mukaan 020202 on Suomen suosituin ja tunnetuin numeropalvelu. Tutkimukseen osallistui 1000 suomalaista.Vastaajien kesken suuri yksimielisyys...


Fonecta Caller on uudistunut ja pitää sisällään uusia ominaisuuksia
Nollakakkosen asiantuntijat ovat olleet mukana kehittämässä uudistunutta Fonecta Caller –sovellusta. Pitkien aivoriihien ja sorvausten jälkeen Fonecta Caller -sovellus on uudistunut ja tuo mukanaan palvelun käyttöä sujuvoittavia ominaisuuksia! Lue tästä tärpit ja ota...

020202 Palvelut Oy ostaa FCG Smart Transportation Oy:n liiketoiminnan
020202 Palvelut Oy ostaa FCG Smart Transportation Oy.n liiketoiminnan. Yrityskaupan myötä Nollakakkosen palveluvalikoima monipuolistuu, ja se mahdollistaa aiempaa laajemman yhteistyön taksiyhtiöiden kanssa.020202 Palvelut Oy ostaa FCG Smart Transportation Oy:n...


Tilastojen mukaan suurin osa suomalaisista lähettää joulukortit viime hetkellä
Joulukorttisesonki näkyy 020202 Palvelut Oy:n puheluissa ja tekstiviesteissä. Osoitetiedusteluja tehdään joulukuussa viisi kertaa enemmän kuin muina kuukausina.020202 Palveluista voi hakea yhteystietoja puhelinpalvelussa sekä tekstiviestitse. Osoitteita tiedustellaan...


Mitä Nollakakkoselta kysytään kesällä?
Nollakakkoselle tulee mitä moninaisempia kysymyksiä, joista osa on ainutkertaisia, mutta toiset vaihtelevat aina sen mukaan, onko kesä vai talvi. Kesäisin kysellään paljon lomailuun ja säähän liittyviä asioita, ja asiakaspalvelijamme ovat tottuneet etsimään vastauksia...


”Miten Aku Ankka on päässyt työnjohtajaksi?” – Näitä asioita 020202 Palvelusta kysytään
Mietityttääkö jokin asia tai tuliko kiistatilanne tietovisassa? Suomalaisilla on yksi palvelu, johon he soittavat, kun haluavat saada vastauksia. 020202 Palvelun työntekijä paljastaa hauskimmat palveluun tulleet kysymykset.Suomalaisia kiinnostavat kirjaimellisesti...


Millainen on hyvä ja onnistunut perehdytys?
Perehdytyksen järjestäminen on taitolaji. Jotta perehdytys olisi onnistunut, olisi siinä hyvä olla tietyt suuntaviivat kohdillaan; sen tulisi olla kokonaisvaltainen kaste työpaikan käytäntöihin ja meininkiin, minkä jälkeen työntekijä on valmis hoitamaan tehtäviään...


Mihin numeroihin kannattaa vastata?
Tuntemattomista ja vieraista numeroista tulee välillä soittoja, ja toisinaan vastaaminen arveluttaa. Huijaussoittoja on ajoittain liikkeellä, minkä lisäksi puhelinmyyjiä ja erilaisia soittelijoita mahtuu maailmaan melkoisen paljon. Puhelimeen vastaamista ei kuitenkaan...


Muistatko 16400-tekstiviestipalvelun?
Vieläkö muistat klassisen 16400-tekstiviestipalvelun? Hyviä uutisia - palvelu on yhä toiminnassa ja valmiina käyttöösi mihin aikaan vuorokaudesta tahansa!Mistä 16400 oikein sai alkunsa? Tietäjät tietävät, että 16400-tekstiviestipalvelu on ollut olemassa jo viime...


Työhaastatteluun valmistautuminen
Nollakakkonen työllistää paljon ihmisiä moniin eri tehtäviin, minkä johdosta olemme jokseenkin hioutuneita työntekijöiden rekrytoinnin suhteen. Rekrytoinnista vastaavat esihenkilömme Marianne Vesanen ja Sanna Kakkonen ovat pitkän linjan rekrytointiammattilaisia ja...


Kevätsiivous – parhaat vinkit puhtaaseen kotiin
Kevät keikkuen tulevi ja sen mukana myös auringon lämpö ja valo. Valo antaa energiaa, mutta luo myös tietoisuutta ei niin mukavista asioista – nimittäin pölystä ja likatahroista! Päiväsaikaan valokeilaan asettuvat armottomasti villakoirat ja rasvaroiskeet, minkä...


Työhakemus – näin kirjoitat hyvän työhakemuksen
Työnhaku. Tuo kutkuttava, mutta myös työläs savotta, joka on lähes poikkeuksetta jokaisella ihmisellä välillä edessä. Uuden työpaikan saadakseen tulee kirjoittaa työhakemus ja päivittää ansioluettelo, mutta miten kirjoitetaan hakemus, joka on hyvä?Siitä, kun...


Ota ainakin nämä asiat huomioon suksikaupoilla
Hiihtäminen on nostanut viime vuosina profiiliaan tuntuvasti. Mutta millaiset sukset olisivat hyvät? Kelpaavatko vaarin vanhat metsäsukset tai lapsuuden Peltoset? Pitääkö suunnata saman tien kauppaan ja ostaa itselleen kisakireät kisasukset, vai kelpaavatko tavalliset...


Puhelinnumero salaiseksi – mitä ottaa huomioon puhelinnumeron salaamisessa
Toisinaan ihmiset haluavat salata puhelinnumeronsa. Joskus syynä voi olla ammatti - kuten esimerkiksi lääkärin tai poliisin työ - ja toisinaan taas syynä on halu välttyä esimerkiksi puhelinmyyjien soitoilta.Me Nollakakkosella saamme usein tiedusteluita koskien...


Hauskoja joulupukkitarinoita
Viime joulun korvilla kyselimme Facebookissa erilaisia muistoja ja hauskoja kommelluksia liittyen joulupukkiin, ja hauskoja tarinoita tulikin runsain mitoin luettavaksi. Lue tästä artikkelista, mitä kaikkea hassua on sattunut joulupukin kanssa.Joulupukki ehtii moneen...



Nollakakkonen – aina läsnä, henkilökohtainen, ihmiseltä toiselle
Henkilökohtainen asiakaspalvelu on tärkeää asiakkaille, ja tekee palvelusta sujuvaa ja laadukasta.”Onko siellä nyt siis ihan oikea, elävä ihminen?” – Tämä on kysymys, jonka Nollakakkosen asiakaspalvelijat kuulevat usein luureistaan. Vastaus on aina sama: kyllä, täällä...



Laadukas asiakaspalvelu on menestyksen tae
Asiakaspalveluviikolla juhlistettiin asiakaspalvelua, joka on Nollakakkosen kantava voima.Nollakakkosella vietettiin lokakuun ensimmäisellä viikolla asiakaspalveluviikkoa iloisissa merkeissä. Asiakaspalveluviikon viettäminen on rantautunut alun perin Yhdysvalloista...



Nollakakkosen uudella HR-asiantuntijalla Nina Karjalaisella on hyvät eväät uudessa roolissa menestymiseen
Nina Karjalainen on Nollakakkosen uusi HR-asiantuntija.



Tatsilla ja Nollakakkonen rakentavat yhteistyössä huippuasiakaspalvelua
Tamperelaisen taksiyhtiön Tatsillan ja 020202 Palveluiden välinen yhteistyö on ollut erinomainen esimerkki hyvin sujuneesta kumppanuudesta. Helmikuusta lähtien Tatsillan puhelinpalvelun puheluihin ovat vastanneet Nollakakkosen asiakaspalvelijat.Yhteistyön taustalla...



Testaa, osaisitko vastata näihin Nollakakkosen kysymyksiin!
Nollakakkonen tunnetaan yleisesti tahona, josta voi kysyä mitä vain. Työntekijämme ovat kouliutuneet kovan luokan tiedonhakijoiksi, joita eivät pienet esteet tai mysteerit hätkähdytä. Toisinaan on kuitenkin kysymyksiä, joihin ei ole vastauksia. Usein kinkkisimpiinkin...



Terhi Mahlamäki on tehnyt Nollakakkosessa 10 vuoden aikana monipuolisen uran
”Kuluneet 10 vuotta ovat menneet yllättävän nopeasti. On ollut ylä- ja alamäkiä, mutta parasta on ollut se, että minulla on ollut todella suuri vapaus sille, miten omaa rooliani ja tekemistäni hoidan ja vien eteenpäin. Arvostan suuresti sitä, että olen saanut tehdä...

Veikko Paavilainen on Nollakakkosen perehdyttäjä ja 02 Taksin TikTok-tähti
Veikko Paavilainen on uusin tekijä Nollakakkosen perehdyttäjien joukossa. Hän on tuore tulokas myös työelämässä, sillä nuoren iän vuoksi ei työvuosia ole ehtinyt kertyä vielä monia. Tästä huolimatta hän on ennättänyt kartuttaa kokemusta niin hampurilaisravintolan ja...

Nollakakkosessa pääsee kehittämään osaamistaan eri palveluissa
"Meillä pääsee tekemään monipuolisesti töitä monien eri tuotteiden kanssa, kasvattamaan osaamistaan sekä antamaan panoksensa liiketoiminnan kasvattamiseksi" kertoo tekninen tuotepäällikkö Anni Kälkäinen. Anni tietää mistä puhuu, sillä hän on vastuussa niin...


Nollakakkosella viettiin asiakaspalveluviikkoa iloisissa tunnelmissa
Viime viikolla monessa yrityksessä vietettiin asiakaspalveluviikkoa. Meillä Nollakakkosella asiakaspalveluviikko on ollut jo vuosia kiinteä osa lokakuuta ja tuonut mukavasti hauskuutta ja ilon pilkahduksia keskelle syksyn pimeneviä päiviä.Viikkomme täyttyi erilaisesta...