Ajankohtaista
Miten ylläpitää terveellistä elämää? Nappaa vinkit!
Jatka lukemista
Miten ylläpitää terveellistä elämää? Nappaa vinkit!
Tammikuu on perinteisesti monelle terveellisen elämän aloittamisen aikaa. Haasteeksi muodostuu usein kuitenkin se, että miten terveellistä elämää jaksaa ylläpitää myös alkuinnostuksen jälkeen.
Lue lisääSisustusvinkki: Tee itse jouluksi – Koristekuusi
Jatka lukemista
Sisustusvinkki: Tee itse jouluksi – Koristekuusi
Onko joulukuusi mielestäsi paras juttu joulussa? Haluaisitko saada kuusen koristamaan sisustustasi vähän pidempäänkin? Lue, miten voit tehdä kuusenoksista itsellesi kauniin koristekuusen.
Lue lisääSisustusvinkki: Tee itse jouluksi – Paperitähti
Jatka lukemista
Sisustusvinkki: Tee itse jouluksi – Paperitähti
Haaveiletko kauniista paperitähdistä joulusisustuksessa? Voit tehdä niitä helposti itse!
Lue lisääVinkkejä pimeästä ajasta nauttimiseen
Jatka lukemista
Vinkkejä pimeästä ajasta nauttimiseen
Aiheuttaako ajatus pimenevistä illoista kylmiä väreitä vai onko loppuvuosi lempiaikaasi? Kysyimme asiakkailtamme vinkkejä pimeän ajan selättämiseen ja siitä nauttimiseen.
Lue lisääMuista läheistäsi kirjeellä! – Kirje on ainutlaatuinen ja lämmin lähetys
Jatka lukemista
Muista läheistäsi kirjeellä! – Kirje on ainutlaatuinen ja lämmin lähetys
Kirjoitatko vielä kirjeitä? Moni ei enää nykyään jaksa kirjoittaa kirjeitä, mutta säästää silti vanhat kirjeet siinä ajatuksessa, että niihin on jonain päivänä hauska palata.
Lue lisääKysy mitä vaan – Yllättävän hyvät kurpitsareseptit syysiltoihin
Jatka lukemista
Kysy mitä vaan – Yllättävän hyvät kurpitsareseptit syysiltoihin
Syksyn satokausi tarjoaa värikkään kattauksen vihanneksia ja juureksia, hedelmiä ja marjoja sekä sieniä ja yrttejä niin ravintola- kuin kotikokkien iloksi. 020202 tutustui yllättäviinkin kurpitsaherkkuihin kysymysten kautta – kas tässä parhaat löytömme!
Lue lisääTyöergonomiaan ja etätöihin panostaminen laskee sairauspoissaoloja
Jatka lukemista
Työergonomiaan ja etätöihin panostaminen laskee sairauspoissaoloja
Maaliskuussa monessa työpaikassa siirryttiin aivan uuteen tilanteeseen, kun henkilöstö siirtyi tekemään töitä kotona. Näin tehtiin myös 020202 Palvelut Oy:ssa.
Lue lisääHurja halloween 2020 – joko tiesit nämä viisi faktaa kurpitsajuhlasta?
Jatka lukemista
Hurja halloween 2020 – joko tiesit nämä viisi faktaa kurpitsajuhlasta?
Lokakuun viimeisenä päivänä vietetään jälleen karmivan hurmaavaa halloweenia. Halloweenin alkuperä voi sen sijaan olla monelle vielä hämärän peitossa, ja siksi 020202 paneutui muutamiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Lue lisääTerveisiä sovellusmaailmasta: Huawein AppGallery-sovelluskauppa
Jatka lukemista
Terveisiä sovellusmaailmasta: Huawein AppGallery-sovelluskauppa
Älypuhelinta kantaa mukanaan jo lähes 100 % 16-74-vuotiaista suomalaisista. Vaikka puhelimella hoituvat edelleen perinteiset puhelut, monelle älykännykän parasta antia ovat sen erilaiset sovellukset.
Lue lisääMissä minä olen? Nollakakkonen auttaa, kun on eksyksissä!
Jatka lukemista
Missä minä olen? Nollakakkonen auttaa, kun on eksyksissä!
Nollakakkoseen soitetaan monissa eksymistilanteissa. Oikea paikka ei löydy, oikea osoite on hukassa tai koordinaatit näyttävät käsittämättömiltä.
Lue lisääMinna arvostaa Nollakakkosen hyvää meininkiä ja mahdollisuutta kehittyä
Jatka lukemista
Minna arvostaa Nollakakkosen hyvää meininkiä ja mahdollisuutta kehittyä
Minna arvostaa erityisesti Nollakakkosen työyhteisöä: "Kaikki sanoo aina, että täällä on tosi hyvä meininki, mutta se pitää paikkansa! Tuntuu, että omaan työhön saa aina muilta tukea"
Lue lisääVälillä saattavat sanat mennä sekaisin – Nollakakkosen hauskat väärinymmärrykset
Jatka lukemista
Välillä saattavat sanat mennä sekaisin – Nollakakkosen hauskat väärinymmärrykset
Joskus saattaa käydä niin, että asiakkaan sanat kuullaan vahingossa vähän väärin tai oma kieli menee solmuun. Nämä tilanteet tuovat puheluihin annoksen huumoria.
Lue lisääKenen rekisterinumero? – Ajoneuvon tiedot saa Nollakakkosesta
Jatka lukemista
Kenen rekisterinumero? – Ajoneuvon tiedot saa Nollakakkosesta
Nollakakkoseen tulee paljon puheluita, joissa kysytään ajoneuvon rekisterinumeron perusteella ajoneuvon omistajan tietoja tai ajoneuvon historiatietoja ja teknisiä tietoja.
Lue lisääViime aikoina välittäminen on korostunut Nollakakkoseen tulleissa puheluissa
Jatka lukemista
Viime aikoina välittäminen on korostunut Nollakakkoseen tulleissa puheluissa
Viime viikkoina on korostunut halu jutella ja olla yhteydessä tuttaviin. Sukulaisten ja ystävien lisäksi asiakkaat ovat etsineet vanhoja koulukavereita, naapurintyttöjä ja nuoruuden ihastuksiaan.
Lue lisääKuka soittaa? – Tuntemattoman numeron takana on monta tarinaa
Jatka lukemista
Kuka soittaa? – Tuntemattoman numeron takana on monta tarinaa
Mitä ajattelet, kun saat puhelun tuntemattomasta numerosta? Tuntemattoman numeron takana voi olla monta erilaista tarinaa.
Lue lisää020202 Palvelut on Great Place to Work® -sertifioitu!
Jatka lukemista
020202 Palvelut on Great Place to Work® -sertifioitu!
Great Place to Work -kyselyn tuloksen perusteella Nollakakkonen sai Great Place to Work® -sertifikaatin.
Lue lisääMikko Himanen on kiitollinen, että Nollakakkosessa välitetään hyvinvoinnista
Jatka lukemista
Mikko Himanen on kiitollinen, että Nollakakkosessa välitetään hyvinvoinnista
Nollakakkosessa aloitettiin työntekijöiden liikunta- ja hyvinvointihaaste. Liikunta- ja hyvinvointihaasteessa on kiinnitetty huomiota liikunnan määrään, tehoon, arkiliikunnan mahdollisuuksiin sekä ravintoon.
Lue lisääNollakakkonen yhdistää ystävät
Jatka lukemista
Nollakakkonen yhdistää ystävät
Nollakakkosesta etsitään kadonneiden ystävien yhteystietoja ympäri vuoden. Osoite voi löytyä esimerkiksi aiemman sukunimen, syntymäajan tai asuinpaikan perusteella.
Lue lisääNollakakkosen Pojopörssi mahdollistaa työn ja muun elämän tasapainottamisen
Jatka lukemista
Nollakakkosen Pojopörssi mahdollistaa työn ja muun elämän tasapainottamisen
Vuonna 2014 Nollakakkonen lanseerasi asiakaspalvelijoiden kannustinjärjestelmän: Pojopörssin. Pojopörssin perusajatuksena on palkita hyvistä suorituksista ja onnistumisista pisteillä eli Pojoilla.
Lue lisääJoulunaikaan Nollakakkosessa etsitään toivelahjoja ja osoitteita
Nollakakkosessa on paljon osa-aikaisia työntekijöitä, joita nähdään vielä tavallista useammin joulukuussa, kun kiireapua tarvitaan.
Jatka lukemista
Joulunaikaan Nollakakkosessa etsitään toivelahjoja ja osoitteita
Nollakakkosessa on paljon osa-aikaisia työntekijöitä, joita nähdään vielä tavallista useammin joulukuussa, kun kiireapua tarvitaan.
Lue lisääAlusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta
Jatka lukemista
Alusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta
Lähes kaksi viikkoa kestävä perehdytysjakso varmistaa uusien työntekijöiden taidon vastata asiakkaille erilaisissa tilanteissa.
Lue lisääHyvä asiakaspalvelija on laadukkaan asiakaskohtaamisen taituri!
Jatka lukemista
Hyvä asiakaspalvelija on laadukkaan asiakaskohtaamisen taituri!
Asiakaspalvelijan rooli on tärkein rooli asiakaskokemuksen luomisessa. Asiakkailta tulee positiivista palautetta, kun heille on tullut puhelusta hyvä mieli. Asiakkaat arvostavat ystävällistä palvelua ja sitä, että saavat ratkaistua ongelmansa.
Lue lisää”Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta” – Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä
Jatka lukemista

”Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta” – Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä
020202 Palvelussa halutaan panostaa pitkiin työsuhteisiin. Monet opiskelujensa alussa meille töihin tulleet jatkavat töissä koko opiskeluaikansa: kesällä kokoaikaisina ja muulloin opintojen ohessa osa-aikaisina. Nollakakkosessa työaikojen sovittaminen omiin opintoaikatauluihin on mahdollista.
Lue lisääSirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa
Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä.
Jatka lukemista
Sirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa
Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä.
Lue lisääJuhannuksena asiakkaat saattoivat hukata kännykän tai lompakon lisäksi heilansa!
Juhannuksena asiakkaat ottivat yhteyttä kaikenlaisissa erikoisissa pulmatilanteissa. Hukassa saattoi olla aukioloajat, keikkojen alkamisajankohdat, puhelin tai jopa heila.
Jatka lukemista
Juhannuksena asiakkaat saattoivat hukata kännykän tai lompakon lisäksi heilansa!
Juhannuksena asiakkaat ottivat yhteyttä kaikenlaisissa erikoisissa pulmatilanteissa. Hukassa saattoi olla aukioloajat, keikkojen alkamisajankohdat, puhelin tai jopa heila.
Lue lisää”Täällä ollaan oikeasti läsnä” – Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria
020202 Palvelussa perehdyttäjän hommia tekevän Joonas Hyvösen on vaikea olla hymyilemättä, kun hän puhuu työstään.
Jatka lukemista
”Täällä ollaan oikeasti läsnä” – Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria
020202 Palvelussa perehdyttäjän hommia tekevän Joonas Hyvösen on vaikea olla hymyilemättä, kun hän puhuu työstään.
Lue lisääTintti Saarinen on palvellut 02 Palveluiden asiakkaita jo 30 vuotta
Saarinen on nähnyt paitsi huiman teknisen kehityksen käsin yhdistettävistä puheluista mobiiliaikakauteen, myös muutoksen itse asiakaspalvelussa.
Jatka lukemista
Tintti Saarinen on palvellut 02 Palveluiden asiakkaita jo 30 vuotta
Saarinen on ollut samassa työpaikassa jo 30 vuoden ajan. Paikoilleen hän ei kuitenkaan ole jäänyt, vaan urakehitys on vienyt hänet puhelimen ääreltä digin pariin.
Lue lisääPelkkä ystävällisyys ei riitä – asiakaspalvelijalta odotetaan ratkaisuja
020202 Palvelut Oy:n henkilöstön kehittäjä Terhi Mahlamäen mukaan asiakkaat osaavat nykyään vaatia enemmän.
Jatka lukemista
Pelkkä ystävällisyys ei riitä – asiakaspalvelijalta odotetaan ratkaisuja
Ystävällisyys on asiakaspalvelijan perusominaisuus, mutta pelkästään sillä ei enää pötkitä pitkälle. Asiakas olettaa, että asiakaspalvelija osaa ratkaista hänen ongelmansa.
Lue lisääAsiakaspalvelun viikko nostaa jälleen asiakaspalvelun fokukseen
Jokainen voi osallistua viikon juhlintaan esimerkiksi somessa tunnisteella #AsiakaspalvelunViikko.
Jatka lukemista
Asiakaspalvelun viikko nostaa jälleen asiakaspalvelun fokukseen
Kaikille avoimen teemaviikon tarkoituksena on lisätä asiakaspalvelutyön arvostusta ja kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia arvokkaasta työstään.
Lue lisää020202 Palvelut Oy omaksi yhtiökseen
Fonectan ja 020202 Palveluiden eriytyminen vahvistaa entisestään tuotekokonaisuuksien selkeämpää jakoa.
Jatka lukemista
020202 Palvelut Oy omaksi yhtiökseen
Fonecta Oy:n numeropalveluliiketoiminta siirtyy omaan osakeyhtiöönsä 1.7.2018.
Lue lisääTaksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön
Yhteistyön tavoitteena on tarjota luotettavia ja hinnaltaan kilpailukykyisiä taksipalveluita.
Jatka lukemista
Taksiyhtiö Menevä ja 020202 Palvelu yhteistyöhön
020202 on solminut yhteistyösopimuksen taksipalveluita tarjoavan Menevän kanssa. Yhteistyö alkaa Lahden alueella alkusyksyllä 2018.
Lue lisääJuhannuksena kysyttiin jälleen erikoisia kysymyksiä
Turun palvelukeskuksessa kymmenet asiakaspalvelijat päivystivät ympäri vuorokauden valmiina vastailemaan soittajien kiperiin kesäkysymyksiin.
Jatka lukemista
Juhannuksena kysyttiin jälleen erikoisia kysymyksiä
Juhannuksena 020202 Palvelu oli suomalaisten apuna monenlaisissa kiperissä tilanteissa. Vinkkejä kaivattiin muun muassa nokkosenpolttamien hoitoon, sekä hevosten uittamiseen.
Lue lisääTutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea
Vastanneista 71 % sanoo, että taksin käyttöä helpottaisi, jos taksin voisi tilata samasta numerosta koko maassa.
Jatka lukemista
Tutkimus: 020202 Palvelu helpottaa taksinkäyttäjien arkea
Valtakunnalliselle taksin tilausnumerolle on kysyntää, osoittaa 02 Palvelun tutkimus, jossa kartoitettiin kuluttajien tarpeita taksipalveluihin liittyen.
Lue lisääNollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa
Vastuullinen kesäduuni on kampanja, joka haastaa työnantajat panostamaan kesätyöntekijöiden reiluun ja asianmukaiseen kohteluun.
Jatka lukemista
Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa
020202 Palvelussa tarjolla Vastuullinen kesäduuni yhteensä sadalle hakijalle kesäkaudelle 2018.
Lue lisääCoachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää
Coachaava eli valmentava esimies pyrkii mahdollistamaan sen, että työntekijä oppii itse oivaltamaan ratkaisut eri tilanteisiin.
Jatka lukemista
Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää
Kaikki Nollakakkosen esimiehet suorittivat Business Coaching Instituutin valmentavan esimiestyön koulutusohjelman vuonna 2017.
Lue lisää020202 joulussa mukana
Palvelemme joulukansaa kaikissa asioissa ja pyrimme löytämään vastauksen jokaiseen kysymykseen. Osoitetiedot löytyvät lähes jokaiselle suomalaiselle.
Jatka lukemista
020202 joulussa mukana
020202 Palveluun soitetaan joulun aikana paljon ja asiakaspalvelijat pääsevät avustamaan monenlaisissa joulun pulmatilanteissa. Osoitehakujen ja pakettiseurantojen lisäksi heittäydymme tarvittaessa vaikka joulutontun rooliin!
Lue lisääNRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan
Miten herneen saa pois nenästä? Tämä ja muut erikoiset kysymykset askarruttivat kuulijoita lokakuussa.
Jatka lukemista
NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan
Radio NRJ ja Nollakakkonen etsivät lokakuussa vastauksia kuulijoiden kiperiin kysymyksiin.
Lue lisääAsiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017
Asiakaspalvelulle on yhä tarvetta, vaikka erilaiset itsepalvelujärjestelmät lisääntyvät ja kehittyvät. Hyvä asiakaspalvelija on yrityksen käyntikortti ja myyntivaltti.
Jatka lukemista
Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017
020202 tuo maailmalla tunnetun Asiakaspalvelun viikon Suomeen ensimmäistä kertaa. Viikon tarkoituksena on herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä.
Lue lisääPojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä
Huolehtimalla työntekijöiden hyvinvoinnista ja työmotivaatiosta 020202 pitää asiakaspalvelun tason erinomaisena.
Jatka lukemista
Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä
020202 Palvelussa yhdessä henkilöstön kanssa kehitetty Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä on tärkeässä roolissa työhyvinvoinnin lisäämisessä ja työntekijöiden palkitsemisessa.
Lue lisääTaavi sai villapaitansa
Ihastusta herättänyt tilkku pääsi koristamaan Taavi-siltaa Porin Jazzien ja SuomiAreenan aikana.
Jatka lukemista
Taavi sai villapaitansa
Porin palvelukeskuksen uutterien virkkaajien työ palkittiin viimein, kun valmis 020202-tilkku pääsi osaksi Taavin villapaita -tilataideteosta.
Lue lisää20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)
Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.
Jatka lukemista
20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)
Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.
Lue lisää020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko
Pojopörssin idea on kannustinpisteiden eli pojojen kerryttäminen erilaisilla onnistumisilla.
Jatka lukemista
020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko
Onnistumisilla pojoja, pojoilla palkintoja!
Lue lisääNollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa
Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.
Jatka lukemista
Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa
Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.
Lue lisää”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”
020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.
Jatka lukemista
”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”
020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.
Lue lisää”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”
020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.
Jatka lukemista
”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”
020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.
Lue lisää”Milloinkas ne festarit olikaan?”
Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.
Jatka lukemista
”Milloinkas ne festarit olikaan?”
Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.
Lue lisää”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”
Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.
Jatka lukemista
”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”
Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.
Lue lisää