Nollakakkosessa työskentelet mahtavan porukan kanssa!

Nollakakkosessa työskentelet mahtavan porukan kanssa!

02duunissa

Iidan tarina 02 Taksi -asiakaspalvelussa

Iida on töissä yö- ja viikonloppuvuoroissa 02 Taksin asiakaspalvelussa. Hänen mielestään Nollakakkonen on aivan huikea työpaikka.


Riikan tarina 020202-asiakaspalvelussa

Riikka on ollut Nollakakkosessa töissä vuodesta 2009. Hän kertoo, miten erilaista asiakaspalvelu on puhelimessa verrattuna ravintolassa tapahtuvaan henkilökohtaiseen asiakaspalveluun. Entä miten Nollakakkosessa työskentely on muuttunut 10 vuodessa?


Annin tarina kehityskoordinaattorina

Anni on työskennellyt Nollakakkosessa vuodesta 2011. Hän on ollut asiakaspalvelija ja perehdyttäjä. Nykyisessä työnkuvassaan kehityskoordinaattorina hän pystyy hyödyntämään aiempaa, syvää kokemustaan asiakaspalvelusta. Mutta mitä hän mahtaakaan keräillä vapaa-ajallaan?


Alusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta

Nollakakkosessa jokainen asiakaspalvelija hoitaa useita asiakaskohtaamisia päivässä. Koska asiakkaiden kysymykset vaihtelevat maan ja taivaan välillä, panostamme taloon tulevien uusien työntekijöiden perehdyttämiseen erityisen paljon.

Lue lisää

Nollakakkonen jatkaa Great Place to Work -sertifioituna työpaikkana

020202 Palvelut Oy sai tämän vuoden Great Place to Work -kyselyssä historiansa parhaan tuloksen. Trust index oli huikeat 82. Tämä tarkoittaa, että Nollakakkonen jatkaa Great Place to Work -sertifioituna työpaikkana. Nollakakkosen operatiivinen johtaja Salla Raejoki-Alihaanperä ja henkilöstöpäällikkö Henna Kuisma kertovat ajatuksiaan tuloksesta.

Lue lisää

"Etätyö tuntuu lottovoitolta!" toteaa Nollakakkosessa työskentelevä Erika

Erika Seppälä-Ojala aloitti työt Nollakakkosessa vuonna 2001. Monenlaista hän on ehtinyt Nollakakkosen asiakaspalvelijana näiden kahdenkymmenen vuoden aikana nähdä ja kokea.

 

 

Lue lisää

Työergonomiaan ja etätöihin panostaminen laskee sairauspoissaoloja

Maaliskuussa monessa työpaikassa siirryttiin aivan uuteen tilanteeseen, kun henkilöstö siirtyi tekemään töitä kotona. Näin tehtiin myös 020202 Palvelut Oy:ssa.

 

Lue lisää

Nollakakkosen Pojopörssi mahdollistaa työn ja muun elämän yhdistämisen

Vuonna 2014 Nollakakkonen lanseerasi asiakaspalvelijoiden kannustinjärjestelmän: Pojopörssin. Pojopörssin perusajatuksena on palkita hyvistä suorituksista ja onnistumisista pisteillä eli pojoilla. Kerättyjä pojoja voi käyttää palkintokaupassa. Palkintokaupassa on tarjolla esimerkiksi lahjakortteja tai erilaisia mahdollisuuksia vaikuttaa omiin vuoroihin.

Lue lisää

Turun ryhmäpäällikköjä Mariannea ja Tonia yhdistää yhteinen urapolku ja Star Wars

Toni Viitalan ja Marianne Vesasen yhdenmukainen ura alkoi jo samasta turkulaisesta lukiosta. Nollakakkosessa he aloittivat 15 vuotta sitten asiakaspalvelijoina. Ryhmäpäälliköiksikin heidät valittiin peräkkäisinä vuosina. Marianne vuonna 2010 ja Toni vuonna 2011. Ennen sitä molemmat olivat olleet perehdyttäjiä.

Lue lisää

Nollakakkosen henkilöstöpäällikölle Hennalle ihminen on tärkein

Henna Kuisma aloitti Nollakakkosessa henkilöstöpäällikkönä ja työsuojelupäällikkönä vuoden 2020 alussa. Ensimmäinen vuosi ei mennyt ihan odotetuissa merkeissä, kun suurin osa Hennan ajasta meni korona-tilanteen seuraamiseen ja siihen reagoimiseen.

Lue lisää