Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Töissä meillä

Avoimet työpaikat

AVOIN HAKEMUS

Hae meille töihin avoimen haun kautta. Kohdista hakusi contact center-toimialalle ja kerro, että olet kiinnostunut työskentelemään Turussa 020202 Palvelussa. Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun erityisosaajaksi ja työskentelemään asiakkaiden apuna niin puhelimessa kuin chatissakin.

Täytä avoin hakulomake >>>


Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria

Joonas tuli asiakaspalvelijaksi 020202 Palveluun vuokratyöfirma StaffPointin kautta keväällä 2018 ja on jo nyt edennyt perehdyttäjäksi. Eteneminen on ollut nopeaa ja siihen on kannustettu.

“Työilmapiiri täällä on ollut alusta asti todella kannustava ja tukeva. Sain heti hyvää palautetta esimiehiltä ja asiakkailta, mikä motivoi pyrkimään eteenpäin.”

Lue lisää

#02duunissa

Nollakakkoslaiset Satu ja Robin kertovat millaista on olla #02duunissa. Palkitsemisjärjestelmän, perehdyttämisen ja työilmapiirin lisäksi kuullaan mikä on ollut erikoisin asiakkaan kysymys, johon Robin on päässyt urallaan vastaamaan.


020202-palvelu mukana vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Nollakakkonen tarjoaa kesäkaudella 2018 vastuullisen kesäduunin yhteensä sadalle henkilölle. Vastuullinen kesäduuni kampanjaan osallistuvat työnantajat sitoutuvat kuuteen hyvän kesätyön periaatteseen, jotka varmistavat positiivisen kesätyökokemuksen työntekijälle ja työnantajalle.

Lue lisää

Tarvitsetko neuvoa työpaikkahakemuksen tekoon?

Palvelupäällikkö Salla Raejoki kävi Auran Aalloilla jakamassa vinkkinsä työhakemuksen tekemiseen ja työhaastatteluun.

Kuuntele haastattelu

Näistä syistä meillä viihdytään:

Joustavuus

Työtä voi tehdä myös osa-aikaisesti ja monenlaisissa vuoroissa. Asiakaspalvelutyö sopii hyvin esimerkiksi opintojen oheen.

Etenemismahdollisuudet

Moni on tullut yhdeksi kesäksi, mutta jäänyt vuosiksi. Meillä voit työskennellä esimerkiksi asiakaspalvelijana, perehdyttäjänä, ryhmäpäällikkönä tai myynti- ja kehitystehtävissä.

Yhteishenki

Tässä porukassa viihdytään ja puhalletaan yhteen hiileen – silloin tällöin myös työpaikan ulkopuolella.

Monipuolisuus

Työtä tehdään monissa eri kanavissa ja erilaisilla välineillä. Asiakaspalvelutaitojen lisäksi Nollakakkosessa oppii esimerkiksi tiedonhakutaitoja, yleistietoa ja paineensietokykyä.

Kehittyminen

Valmennamme kaikkia asiakaspalvelutiimejämme säännöllisesti kolmen viikon välein, ja oma tiimi perehdyttäjineen on tukena myös jokapäiväisessä työssä.

Kannustimet

Pelillinen kannustinjärjestelmämme Pojopörssi on henkilöstömme itse kehittämä, ja se palkittiin Vuoden Henkilöstötekona v. 2016.