Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Töissä meillä

Näistä syistä meillä viihdytään:

Joustavuus

Millainen työaikamalli sopii sinun elämäntilanteeseesi parhaiten? Meillä voit tehdä töitä kokoaikaisena tai osa-aikaisesti, monipuolisissa vuoroissa. Asiakaspalvelutyö sopii hyvin esimerkiksi opintojen oheen, jolloin voit viikoittain valita tekemiesi työvuorojen ajankohdat itse.

Etenemismahdollisuudet

Moni on tullut yhdeksi kesäksi, mutta jäänyt vuosiksi. Meillä voit työskennellä esimerkiksi asiakaspalvelijana, perehdyttäjänä, ryhmäpäällikkönä tai myynti- ja kehitystehtävissä.

Yhteishenki

Tässä porukassa viihdytään, autetaan toisia ja puhalletaan yhteen hiileen – usein myös työpaikan ulkopuolella monien erilaisten hyvinvointi- ja illanviettotapahtumien muodossa!

Monipuolisuus

Työtä tehdään monissa eri kanavissa ja erilaisilla välineillä. Asiakaspalvelutaitojen lisäksi Nollakakkosessa oppii esimerkiksi tiedonhakutaitoja, yleistietoa ja paineensietokykyä.Vaihtuvat tilanteet ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely mahdollistaa omien kykyjen, kokemuksen ja kiinnostuksen kohteiden hyödyntämisen.

Kehittyminen

Kaikki asiakaspalvelijamme, tulokkaista konkareihin, saavat säännöllisesti sekä henkilökohtaista että ryhmissä tapahtuvaa valmennusta räätälöitynä kunkin vahvuuksien mukaisesti. Tukenasi jokapäiväisessä työssä ovat perehdyttäjät, ryhmäpäälliköt sekä kaikki työkaverit.

Kannustimet

Meillä on useita kanavia palkita hyvästä työstä, kuten bonusjärjestelmämme sekä pelillistämiseen perustuva kannustinjärjestelmämme Pojopörssi. Se on henkilöstömme itse kehittämä, ja se palkittiin Vuoden Henkilöstötekona v. 2016.

Minna arvostaa Nollakakkosen hyvää meininkiä ja mahdollisuutta kehittyä

Minna Hög on ollut neljä vuotta Nollakakkosessa töissä. Aluksi hän oli opiskeluiden ohella osa-aikaisena tuntityöntekijänä, mutta nyt hän on ollut jo vuoden verran kokoaikaisesti Nollakakkosessa töissä.

Minna arvostaa erityisesti Nollakakkosen työyhteisöä: ”Kaikki sanoo aina, että täällä on tosi hyvä meininki, mutta se pitää paikkansa! Tuntuu, että omaan työhön saa aina muilta tukea. Meidän perehdyttäjät ovat osanneet tuoda työhön aina uusia näkökulmia ja haastetta.”

Lue lisää

"Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta" - Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä

020202 Palvelussa halutaan panostaa pitkiin työsuhteisiin. Monet opiskelujensa alussa meille töihin tulleet jatkavat töissä koko opiskeluaikansa: kesällä kokoaikaisina ja muulloin opintojen ohessa osa-aikaisina. Nollakakkosessa työaikojen sovittaminen omiin opintoaikatauluihin on mahdollista, koska työntekijät voivat itse kertoa, milloin ovat töiden suhteen saatavilla. Se auttaa tasapainottamaan työt, opiskelun ja vapaa-ajan.

Lue lisää

Sirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa

Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä jo yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä. Molemmat ovat vuosien varrella nähneet useita palvelussa tapahtuneita muutoksia.

Lue lisää

Mikko on kiitollinen, että Nollakakkosessa välitetään hyvinvoinnista

Nollakakkosessa aloitettiin työntekijöiden liikunta- ja hyvinvointihaaste viime vuoden syyskuussa. Liikunta- ja hyvinvointihaasteessa on kiinnitetty huomiota liikunnan määrään, tehoon, arkiliikunnan mahdollisuuksiin sekä ravintoon.

Mikko on yksi työntekijöistä, joka on ottanut haasteen innolla vastaan.

Lue lisää

Nollakakkosen Pojopörssi mahdollistaa työn ja muun elämän yhdistämisen

Vuonna 2014 Nollakakkonen lanseerasi asiakaspalvelijoiden kannustinjärjestelmän: Pojopörssin. Pojopörssin perusajatuksena on palkita hyvistä suorituksista ja onnistumisista pisteillä eli pojoilla. Kerättyjä pojoja voi käyttää palkintokaupassa. Palkintokaupassa on tarjolla esimerkiksi lahjakortteja tai erilaisia mahdollisuuksia vaikuttaa omiin vuoroihin.

Lue lisää

Alusta lähtien varmistetaan, että työntekijä saa henkilökohtaista valmennusta

Nollakakkosessa jokainen asiakaspalvelija hoitaa useita asiakaskohtaamisia päivässä. Yhteystietojen kertomisen lisäksi mm. tilataan päivittäin takseja ympäri Suomea, varataan hotellihuoneita ja ravintolapöytiä sekä selvitetään ajoneuvojen tietoja. Koska asiakkaiden kysymykset vaihtelevat maan ja taivaan välillä, panostamme taloon tulevien uusien työntekijöiden perehdyttämiseen erityisen paljon.

Lue lisää

#02duunissa

Nollakakkoslaiset Satu ja Robin kertovat millaista on olla #02duunissa. Palkitsemisjärjestelmän, perehdyttämisen ja työilmapiirin lisäksi kuullaan mikä on ollut erikoisin asiakkaan kysymys, johon Robin on päässyt urallaan vastaamaan.


Annin tarina Nollakakkosessa

Anni on työskennellyt Nollakakkosessa vuodesta 2011. Hän on ollut asiakaspalvelija ja perehdyttäjä. Nykyisessä työnkuvassaan kehityskoordinaattorina hän pystyy hyödyntämään aiempaa, syvää kokemustaan asiakaspalvelusta. Mutta mitä hän mahtaakaan keräillä vapaa-ajallaan?


Riikan tarina Nollakakkosessa

Riikka on ollut Nollakakkosessa töissä vuodesta 2009. Hän kertoo, miten erilaista asiakaspalvelu on puhelimessa verrattuna ravintolassa tapahtuvaan henkilökohtaiseen asiakaspalveluun. Entä miten Nollakakkosessa työskentely on muuttunut 10 vuodessa?


Saanan tarina Nollakakkosessa

Saana tuli Nollakakkoseen töihin vuonna 2018. Hän päätyi nopeasti kokeilemaan Fonectan myyntiä ja jäi sille tielle. Samoin hänelle tuli yllätysmuutto Turkuun. Miksi Saana muutti Turkuun ja millaiset ihmiset sopivat Nollakakkoseen tai myyntiin töihin?