Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Töissä meillä

Avoimet työpaikat

AVOIN HAKEMUS

Kiinnostaako monipuolinen asiakaspalvelutyö paikassa, jossa työilmapiiri on huippuluokkaa?  Hae meille töihin avoimen haun kautta. Kohdista hakusi contact center -toimialalle ja kerro, että olet kiinnostunut työskentelemään Turussa tai Porissa 020202 Palvelussa. Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun erityisosaajaksi ja ratkaisemaan asiakkaan ongelmia tilanteessa kuin tilanteessa. Nollakakkonen on kuin asiakaspalvelun korkeakoulu, jossa ei ole kahta samanlaista päivää. Rekrytointikumppanimme on Staffpoint.

Täytä avoin hakulomake >>>


Joonas auttaa työssään sekä asiakasta että työkaveria

Joonas tuli asiakaspalvelijaksi 020202 Palveluun vuokratyöfirma StaffPointin kautta keväällä 2018 ja on jo nyt edennyt perehdyttäjäksi. Eteneminen on ollut nopeaa ja siihen on kannustettu.

“Työilmapiiri täällä on ollut alusta asti todella kannustava ja tukeva. Sain heti hyvää palautetta esimiehiltä ja asiakkailta, mikä motivoi pyrkimään eteenpäin.”

Lue lisää

Sirkulla ja Sadulla on yli 30 vuoden työura Nollakakkosessa

Sirkku Kumpulainen ja Satu Aro ovat olleet Nollakakkosessa töissä jo yli 30 vuotta. Sirkku tuli alun perin sijaiseksi ja Satu tuli työharjoitteluun. Molemmat ovat yhä Nollakakkosessa töissä. Molemmat ovat vuosien varrella nähneet useita palvelussa tapahtuneita muutoksia.

Lue lisää

"Haluan pitää kiinni hyvästä työpaikasta" - Joonas jatkaa osa-aikaisena työntekijänä

020202 Palvelussa halutaan panostaa pitkiin työsuhteisiin. Monet opiskelujensa alussa meille töihin tulleet jatkavat töissä koko opiskeluaikansa: kesällä kokoaikaisina ja muulloin opintojen ohessa osa-aikaisina. Nollakakkosessa työaikojen sovittaminen omiin opintoaikatauluihin on mahdollista, koska työntekijät voivat itse kertoa, milloin ovat töiden suhteen saatavilla. Se auttaa tasapainottamaan työt, opiskelun ja vapaa-ajan.

Lue lisää

Tarvitsetko neuvoa työpaikkahakemuksen tekoon?

Palvelupäällikkö Salla Raejoki kävi Auran Aalloilla jakamassa vinkkinsä työhakemuksen tekemiseen ja työhaastatteluun.

Kuuntele haastattelu

#02duunissa

Nollakakkoslaiset Satu ja Robin kertovat millaista on olla #02duunissa. Palkitsemisjärjestelmän, perehdyttämisen ja työilmapiirin lisäksi kuullaan mikä on ollut erikoisin asiakkaan kysymys, johon Robin on päässyt urallaan vastaamaan.


Annin tarina Nollakakkosessa

Anni on työskennellyt Nollakakkosessa vuodesta 2011. Hän on ollut asiakaspalvelija ja perehdyttäjä. Nykyisessä työnkuvassaan kehityskoordinaattorina hän pystyy hyödyntämään aiempaa, syvää kokemustaan asiakaspalvelusta. Mutta mitä hän mahtaakaan keräillä vapaa-ajallaan?


Joonaksen tarina Nollakakkosessa

Joonas on työskennellyt Nollakakkosessa vuodesta 2018 lähtien. Hän on asiakaspalvelija, perehdyttäjä ja some-tiimiläinen. Hän pystyy työssään hyödyntämään omaa luovuuttaan päivittäin. Miten luovuus näkyy hänen vapaa-ajallaan?


Riikan tarina Nollakakkosessa

Riikka on ollut Nollakakkosessa töissä vuodesta 2009. Hän kertoo, miten erilaista asiakaspalvelu on puhelimessa verrattuna ravintolassa tapahtuvaan henkilökohtaiseen asiakaspalveluun. Entä miten Nollakakkosessa työskentely on muuttunut 10 vuodessa?


Saanan tarina Nollakakkosessa

Saana tuli Nollakakkoseen töihin vuonna 2018. Hän päätyi nopeasti kokeilemaan Fonectan myyntiä ja jäi sille tielle. Samoin hänelle tuli yllätysmuutto Turkuun. Miksi Saana muutti Turkuun ja millaiset ihmiset sopivat Nollakakkoseen tai myyntiin töihin?


Näistä syistä meillä viihdytään:

Joustavuus

Millainen työaikamalli sopii sinun elämäntilanteeseesi parhaiten? Meillä voit tehdä töitä kokoaikaisena tai osa-aikaisesti, monipuolisissa vuoroissa. Asiakaspalvelutyö sopii hyvin esimerkiksi opintojen oheen, jolloin voit viikoittain valita tekemiesi työvuorojen ajankohdat itse.

Etenemismahdollisuudet

Moni on tullut yhdeksi kesäksi, mutta jäänyt vuosiksi. Meillä voit työskennellä esimerkiksi asiakaspalvelijana, perehdyttäjänä, ryhmäpäällikkönä tai myynti- ja kehitystehtävissä.

Yhteishenki

Tässä porukassa viihdytään, autetaan toisia ja puhalletaan yhteen hiileen – usein myös työpaikan ulkopuolella monien erilaisten hyvinvointi- ja illanviettotapahtumien muodossa!

Monipuolisuus

Työtä tehdään monissa eri kanavissa ja erilaisilla välineillä. Asiakaspalvelutaitojen lisäksi Nollakakkosessa oppii esimerkiksi tiedonhakutaitoja, yleistietoa ja paineensietokykyä.Vaihtuvat tilanteet ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely mahdollistaa omien kykyjen, kokemuksen ja kiinnostuksen kohteiden hyödyntämisen.

Kehittyminen

Kaikki asiakaspalvelijamme, tulokkaista konkareihin, saavat säännöllisesti sekä henkilökohtaista että ryhmissä tapahtuvaa valmennusta räätälöitynä kunkin vahvuuksien mukaisesti. Tukenasi jokapäiväisessä työssä ovat perehdyttäjät, ryhmäpäälliköt sekä kaikki työkaverit.

Kannustimet

Meillä on useita kanavia palkita hyvästä työstä, kuten bonusjärjestelmämme sekä pelillistämiseen perustuva kannustinjärjestelmämme Pojopörssi. Se on henkilöstömme itse kehittämä, ja se palkittiin Vuoden Henkilöstötekona v. 2016.