Tule meille töihin ja kehity

asiakaspalvelun ammattilaiseksi!

Tule meille töihin ja kehity asiakaspalvelun ammattilaiseksi!

Avoimet työpaikat

BUSINESS DEVELOPER / BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

020202 Palvelut Oy:n liiketoiminnan keskiössä ovat B2C yhteystieto- ja ajoneuvohakupalvelut eri medioiden yli – puhelukanava, SMS, web ja sovellukset, jotka palvelevat päälle puoli miljoonaa uniikkia asiakasta per palvelu. Meidän viimeisin liiketoimintalaajennus on valtakunnallinen taksin tilaus- ja vertailupalvelu 02 Taksi, joka nopean kasvun ansiosta kattaa tällä hetkellä jo 90% suomalaisista ja välittää noin miljoona taksivarausta vuodessa. 020202 Palvelut Oy (”02”) sekä Fonecta Oy ovat molemmat pääomasijoitusyhtiö Tritonin omistuksissa ja osana European Directories konsernia.

Tässä roolissa pääset kehittämään olemassa olevaa liiketoimintaa sekä luomaan uusia liiketoimintakonsepteja vahvuuksiemme päälle. Osana kaupallista tiimiä osallistut usean eri liiketoiminnan kehitykseen. Kaupallinen tiimi on mukana 02 Taksin, 02 Rekkarin, 020202 puhelinpalvelun ja Fonecta Callerin kehityksessä. Positiossa kiteytyy digitaalinen palvelukehitys, asiakasarvon kasvattaminen sekä kasvun kiihdyttäminen. Toimintamallimme rakentuu jatkuvaan kehitykseen ja data-ohjattuun päätöksentekoon.

Sinulla on harvinainen mahdollisuus päästä pieneen ja start-up henkiseen tiimiin kehittämään kuluttajaliiketoimintaa kannattavassa pääomasijoittajan omistamassa yrityksessä. Nollakakkosessa pääset osaksi mukavaa porukkaa, joka tekee tiiviisti yhteistyötä yli tiimirajojen. Meillä kaikki ovat valmiita auttamaan ja tukemaan! Meillä työskentelee monen eri alan asiantuntijoita, joten pääset sparrailemaan ja tuulettamaan ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa. Nollakakkonen haluaa työnantajana tukea kehittymistäsi ja vahvuuksiasi työntekijänäja tarjota sinulle mahdollisuuden kehittyä urallasi. Tarjoamme mahdollisuutta henkilölle, jolla on kykyä kehittyä ja osoittaa tuloksia.

Vastuut

Olet vastuussa olemassa olevien liiketoiminta-alueiden kehittämisestä ja kasvun kiihdyttämisestä sekä uusien liiketoimintakonseptien luomisesta. Vastuullasi on toteuttaa kehitysprojekteja sekä vastata nimetyistä kokonaisuuksista.

  • Kehitysprojektin ideointi: nykytilanteen analysointi, kehityskohtien tunnistaminen, asiakaskokemuksen analysointi, ratkaisuehdotusten ideointi
  • Kehitysprojektin suunnittelu: vaihtoehtojen arviointi, kokonaisuuden hahmottaminen, priorisointi, työvaiheiden suunnittelu
  • Kehitysprojektin toteutus: toteutus yhteistyössä muun tiimin kanssa, työvaiheiden koordinointi ja seuranta
  • Kehitysprojektin tulosten seuranta: tulosten analysointi, vaikutuksen arvioiminen, syy-seuraussuhteiden tunnistaminen
  • Kehitysprojektin tulosten jalkauttaminen osaksi operatiivista tekemistä, sekä jatkuva ja iteratiivinen kehitys
  • Kasvun kiihdyttäminen tuote- ja markkinointianalytiikan avulla

Liiketoiminnan kehityksen keskiössä on asiakaskokemuksen ymmärtäminen, parantaminen ja asiakasarvon kasvattaminen läpi asiakkaan elinkaaren. Kehitysprojektien aihealueet liittyvät muun muassa asiakasarvon maksimointiin, sovelluksien toiminnallisuuksien parantamiseen, kannattavuuden kasvattamiseen, kasvun kiihdyttämiseen, tuoteanalytiikan ja markkinointianalytiikan yhdistämiseen, digitaalisen markkinoinnin optimointiin, uusien liiketoimintamahdollisuuksien arviointiin, sisäisten toimintatapojen ja analytiikkatyökalujen kehittämiseen, sekä seurantamallien luomiseen.

Keskeinen osaaminen ja kyvykkyydet

  • Ymmärrät liiketoimintaa ja liiketoiminnan eri tarpeita. Sinulla on kyky tunnistaa kaupallisia mahdollisuuksia ja analysoida näiden vaikutuksia.
  • Sinulla on kokemusta liiketoiminnan kehityksestä, tuotekehityksestä, liikkeenjohdon konsultoinnista tai markkinoinnin skaalaamisesta. Sinulla on kokemusta kaupallisesta data-analyysistä, datan mallinnuksesta tai business case-laskelmista.
  • Pystyt analysoimaan laajoja data-aineistoja tuotteista, markkinoinnista sekä taloudellisista luvuista ja tekemään johtopäätöksiä datan pohjalta liiketoiminnan kehitykseen.
  • Ymmärrät asiakasarvon ja asiakaskokemuksen tärkeyden liiketoiminnan onnistumiselle.
  • Sinulla on kyky johtaa projekteja sekä toimia osana tuotteiden ja palveluiden kehitystä.
  • Kykenet reagoimaan nopeasti muuttuvaan toimintaympäristöön ja osaat toimia useassa samanaikaisessa projektissa.
  • Sinulla on kyky ymmärtää, kiteyttää ja kommunikoida johtopäätökset selkeästi sekä suomeksi että englanniksi.
  • Osaat käyttää Exceliä ja sinulla on kokemusta analytiikkatyökalujen käytöstä esimerkiksi Qlik Sense, Mixpanel, Looker, Power BI, Tableau, Sisense tai Google Analytics.
  • Sinulla on ylempi korkeakoulututkinto tai vastaavaa kokemusta relevantilta alueelta kuten liikkeenjohdon konsultointi, teknologia, tuotekehitys, markkinointi tai muu vastaava.
  • Näemme eduksi, jos sinulla on kokemusta digitaalisesta tuotekehityksestä, dataohjatusta markkinoinnista tai jos olet kehittänyt tuotteen skaalautuvuutta hyödyntäen sekä markkinointi- että tuotedataa.

020202 Palvelut Oy:n pääkonttori sijaitsee Turussa, mutta voit halutessasi työskennellä etänä. Osa tiimistämme työskentelee pääsääntöisesti etänä, ja etätyökäytännöt on todettu erittäin toimiviksi.

Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 30.11. Täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö on löytynyt.

Lisätiedot: Janni Hassel janni.hassel@020202.fi

Jätä hakemus!

Näistä syistä meillä viihdytään:

Joustavuus

Millainen työaikamalli sopii sinun elämäntilanteeseesi parhaiten? Meillä voit tehdä töitä kokoaikaisena tai osa-aikaisesti, monipuolisissa vuoroissa. Asiakaspalvelutyö sopii hyvin esimerkiksi opintojen oheen, jolloin voit viikoittain valita tekemiesi työvuorojen ajankohdat itse.

Työntekijöiden sanomaa: Ehdottomasti parasta Nollakakkosessa on monipuolisuus. Niin puheluissa, työajoissa, paikoissa, tavoissa… Ihan kaikessa!

Etenemismahdollisuudet

Moni on tullut yhdeksi kesäksi, mutta jäänyt vuosiksi. Meillä voit työskennellä esimerkiksi asiakaspalvelijana, perehdyttäjänä, ryhmäpäällikkönä tai kehitystehtävissä.

Työntekijöiden sanomaa: Täällä on paljon erilaisia työtehtäviä ja kaikkia kannustetaan ottamaan uusia haasteita vastaan ja laajentamaan omaa osaamistaan.

Yhteishenki

Tässä porukassa viihdytään, autetaan toisia ja puhalletaan yhteen hiileen – usein myös työpaikan ulkopuolella monien erilaisten hyvinvointi- ja illanviettotapahtumien muodossa!

Työntekijöiden sanomaa: Parasta on hyvä ilmapiiri, huippu työkamut ja aina erilaiset työpäivät.

Monipuolisuus

Työtä tehdään monissa eri kanavissa ja erilaisilla välineillä. Asiakaspalvelutaitojen lisäksi Nollakakkosessa oppii esimerkiksi tiedonhakutaitoja, yleistietoa ja paineensietokykyä.Vaihtuvat tilanteet ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely mahdollistaa omien kykyjen, kokemuksen ja kiinnostuksen kohteiden hyödyntämisen.

Työntekijöiden sanomaa: Jokainen asiakaspalvelupäivä on erilainen, mikä tuo arkeen kivaa vaihtelua ja erilaisia haasteita.

Kehittyminen

Kaikki asiakaspalvelijamme, tulokkaista konkareihin, saavat säännöllisesti sekä henkilökohtaista että ryhmissä tapahtuvaa valmennusta räätälöitynä kunkin vahvuuksien mukaisesti. Tukenasi jokapäiväisessä työssä ovat perehdyttäjät, ryhmäpäälliköt sekä kaikki työkaverit.

Työntekijöiden sanomaa: Täällä pääsee ideoimaa ja kehittämään sekä itseään että palvelua.

Kannustimet

Meillä on useita kanavia palkita hyvästä työstä, kuten bonusjärjestelmämme sekä pelillistämiseen perustuva kannustinjärjestelmämme Pojopörssi. Se on henkilöstömme itse kehittämä, ja se palkittiin Vuoden Henkilöstötekona v. 2016.

Työntekijöiden sanomaa: Työnantajana Nollakakkonen on työntekijöisen huomioimisessa paras, mitä minulla on koskaan ollut!