020202 Palvelu helpottaa taksin käyttäjien arkea taksien tilausnumeroviidakossa
Jatka lukemista
020202 Palvelu helpottaa taksin käyttäjien arkea taksien tilausnumeroviidakossa
Valtakunnalliselle taksin tilausnumerolle on kysyntää, osoittaa 02 Palvelun tutkimus, jossa kartoitettiin kuluttajien tarpeita taksin tilaamiseen, käyttöön ja palveluun liittyen.
Lue lisääNollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa
Jatka lukemista
Nollakakkonen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa
020202 Palvelussa tarjolla Vastuullinen kesäduuni yhteensä sadalle hakijalle kesäkaudelle 2018
Lue lisääCoachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää
Coachaava eli valmentava esimies pyrkii mahdollistamaan sen, että työntekijä oppii itse oivaltamaan ratkaisut eri tilanteisiin.
Jatka lukemista
Coachaava johtamistyyli opettaa niin esimiestä kuin työntekijää
Kaikki Nollakakkosen esimiehet suorittivat Business Coaching Instituutin valmentavan esimiestyön koulutusohjelman vuonna 2017.
Lue lisää020202 joulussa mukana
Palvelemme joulukansaa kaikissa asioissa ja pyrimme löytämään vastauksen jokaiseen kysymykseen. Osoitetiedot löytyvät lähes jokaiselle suomalaiselle.
Jatka lukemista
020202 joulussa mukana
020202 Palveluun soitetaan joulun aikana paljon ja asiakaspalvelijat pääsevät avustamaan monenlaisissa joulun pulmatilanteissa. Osoitehakujen ja pakettiseurantojen lisäksi heittäydymme tarvittaessa vaikka joulutontun rooliin!
Lue lisääNRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan
Miten herneen saa pois nenästä? Tämä ja muut erikoiset kysymykset askarruttivat kuulijoita lokakuussa.
Jatka lukemista
NRJ-kampanjassa kysyttiin mitä vaan
Radio NRJ ja Nollakakkonen etsivät lokakuussa vastauksia kuulijoiden kiperiin kysymyksiin.
Lue lisääAsiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017
Asiakaspalvelulle on yhä tarvetta, vaikka erilaiset itsepalvelujärjestelmät lisääntyvät ja kehittyvät. Hyvä asiakaspalvelija on yrityksen käyntikortti ja myyntivaltti.
Jatka lukemista
Asiakaspalvelun viikko 2.-6.10.2017
020202 tuo maailmalla tunnetun Asiakaspalvelun viikon Suomeen ensimmäistä kertaa. Viikon tarkoituksena on herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä.
Lue lisääPojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä
Huolehtimalla työntekijöiden hyvinvoinnista ja työmotivaatiosta 020202 pitää asiakaspalvelun tason erinomaisena.
Jatka lukemista
Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä tsemppaa ja ohjaa tekemistä
020202 Palvelussa yhdessä henkilöstön kanssa kehitetty Pojopörssi-palkitsemisjärjestelmä on tärkeässä roolissa työhyvinvoinnin lisäämisessä ja työntekijöiden palkitsemisessa.
Lue lisääTaavi sai villapaitansa
Ihastusta herättänyt tilkku pääsi koristamaan Taavi-siltaa Porin Jazzien ja SuomiAreenan aikana.
Jatka lukemista
Taavi sai villapaitansa
Porin palvelukeskuksen uutterien virkkaajien työ palkittiin viimein, kun valmis 020202-tilkku pääsi osaksi Taavin villapaita -tilataideteosta.
Lue lisää20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)
Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.
Jatka lukemista
20 vinkkiä juhlien järjestämiseen viime tipassa(kin)
Juhlien järjestämisessä tulee huomioida monta isoa ja vähemmän isoa asiaa. Katso vinkkilista ja ota juhlien järjestysavuksi 020202.
Lue lisää020202 liiketoiminnalle myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti
Sertifiointi antaa asiakkaalle luotettavan todistuksen siitä, että toiminta on laadukasta.
Jatka lukemista
020202 liiketoiminnalle myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti
ISO 9001 on maailman tunnetuin laatusertifikaatti ja se perustuu jatkuvan parantamisen filosofiaan.
Lue lisää020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko
Pojopörssin idea on kannustinpisteiden eli pojojen kerryttäminen erilaisilla onnistumisilla.
Jatka lukemista
020202 Palvelun kannustinjärjestelmä Pojopörssi on vuoden 2016 henkilöstöteko
Onnistumisilla pojoja, pojoilla palkintoja!
Lue lisääNollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa
Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.
Jatka lukemista
Nollakakkonen virkkaa Taaville villapaitaa
Nollakakkosessa kuultiin taiteilija Sara Kainon projektista virkata Taavinsillalle villapaita. Porin palvelukeskuksessa innostuttiin ideasta ja osaksi taideteosta lähdettiin virkkaamaan 020202 Palvelun logoa.
Lue lisää”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”
020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.
Jatka lukemista
”Läppäri hajosi, voisitteko auttaa?”
020202 Palvelu on hyödyllinen kumppani kaikenlaisten arjen haasteiden ratkaisemiseen. Asiakkaamme läppäri hajosi, ja hän soitti Nollakakkoseen pyytääkseen apua ongelmaansa.
Lue lisää”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”
020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.
Jatka lukemista
”Selvittäisittekö mikä olisi hyvä paikka rapujuhlille?”
020202 Palvelu tarjosi apua rapujuhlien järjestämiseen. Asiakaspalvelijamme kartoitti sopivia vuokratiloja juhlia varten ja teki tarjouspyynnöt asiakkaan puolesta.
Lue lisää”Milloinkas ne festarit olikaan?”
Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.
Jatka lukemista
”Milloinkas ne festarit olikaan?”
Asiakkaamme kyseli pikaista selvitystä ensi vuoden RMJ:n aikatauluista. Puheluun vastasi asiakaspalvelukeskuksesta Anna, joka selvitti asian ja kertoi kaivatut tiedot käden käänteessä.
Lue lisää”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”
Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.
Jatka lukemista
”Hukkasin lompakkoni, mistähän sitä voisi lähteä etsimään?”
Asiakkaamme oli hukannut lompakkonsa Porissa ja soitti Nollakakkoseen. Asiakaspalvelijamme selvitti ripeästi Porin löytötavarakäytöntöjä, ja yhdisti asiakkaan oikeaan numeroon.
Lue lisää