020202 liiketoiminnalle myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti

Kuvassa liiketoimintajohtaja Lauri Kangaslahti, palvelukehitysjohtaja Miko Stratos ja 02 Pro liiketoiminnan johtaja Satu Mäkinen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

020202 liiketoiminnan numero- ja tekstiviestipalvelut sekä yrityksille suunnattu 02 Pro ovat saaneet ISO 9001 -laatujärjestelmän sertifikaatin helmikuussa 2017. Tunnettu ja arvostettu laatujärjestelmä antaa asiakkaalle luotettavan todistuksen siitä, että toiminta on ennen kaikkea asiakaslähtöistä ja sitä kehitetään koko ajan.

Sertifikaatin takana on noin vuoden mittainen projekti, jossa 020202 liiketoiminnan numero- ja tekstiviestipalvelut sekä 02 Pron toimintaan kuuluvat prosessit on kuvattu kirjallisesti ja dokumentoitu.

– ISO 9001 -laatujärjestelmän sydän on nimenomaan siinä, että hahmotamme oman toimintamme entistä paremmin. Sitä kautta myös toiminnan kehittäminen onnistuu tehokkaasti. Uskomme, että sertifikaatin myötä asiakkaiden luottamus meihin kasvaa, kertoo 020202 liiketoiminnan palvelukehitysjohtaja Miko Stratos.

Asiakas on ISO 9001 -laatujärjestelmän keskiössä koko ajan, mikä olikin ensisijainen syy siihen, että 020202 liiketoiminnalle päätettiin hakea juuri tätä kyseistä sertifikaattia.

– Auditoitu laatujärjestelmä kertoo, että haluamme tehdä koko ajan asioita paremmin. Asiakkaamme voivatkin siis olla varmoja siitä, että meiltä saa tasalaatuista ja ennalta määriteltyä palvelua jokaisessa tilanteessa, nyt ja tulevaisuudessa, Stratos vakuuttaa.